شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

سرآغاز

سلام ,

می دونید چرا اسم وبلاگم شهریور بارانی ما گذاشتم؟

چون باران اسم دخترم که امروز 82 روزه می شه ,دخترم اول شهریور امسال بدنیا اومد و روزی که پا به این دنیا گذاشت بر خلاف معمول شهریورهای تهران بارون اومد تا همه در هدیه ای که ما از خداوند گرفتیم,شریک شوند.


                                     اینم اولین ساعات زندگی باران من.


  

                   


نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا موسوی سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.princess1masoo.blogfa.com

فال نیکی است که باید پبتش می کردی دوستم
بازم تبریک

مریم مستوفی(مامان کیمیا) دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ http://kimia1387.blogfa.com

مریم عزیز خیلی خوشحال شدم که ادرس وبلاگ باران نازنین را دیدم...وبلاگ دلنشین و دوست داشتنی داری.
برای باران عزیز سالهای سال زندگی همراه با شادی و موفقیت و سلامتی ارزو می کنم و امیدوارم شما و همسرت هم سالهای سال شاهد سربلندیهای دردانه قلبتان باشید.
راستی ادرس وبلاگ کیمیا را برات گذاشتم. خوشحال می شم پیشمون بیایی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد