شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

لذت بخش ترین تجربه سخت دنیا !

گاهی اوقات یکارایی ضمن اینکه سخت هستن لذت بخشم می شن .من این جمله رو هیچ وقت درک نمی کردم .سخت, سخت دیگه !لذتی هم توش نیست .تا اینکه به تو رسیدم ,تو را داشتن سخت ترین کار دنیاست به قول یه دوستی تنها کاریه تو دنیا که undoو redo نداره.


راست می گه ,دیگه پشیمونی وجود نداره مگه می شه به دنیای بدون تو فکر کرد حتی برای من و بابایی که بهترین دنیا رو داشتیم .

سختیش می شه برای آدم یه تجربه بزرگ که نمی خوام ازش بگم یعنی نمی خوام سختیا رو تکرار کنم هرکی که بخواد حاضرم همه تجربم با جزئیات براش بگم ولی می رسیم به ........


بهترین لحظه دنیات می شه وقتی صورتتو می چسبونی به یه لپ توپولی  که از یه صورت گرد زده بیرون !مخصوصا وقتی اون تو پولی تکون نمی خوره انگار که راضیه به اینکه ساعت ها به تو بچسبه حتی اگه تو هم بی جنبه باشیو ,احساساتی بشیو هزار بار اون لپ آویزونو ببوسی.بازم هیچی نمی گه .

لذت بخش ترین لحظه دنیا وقتی که ساعت 1 از سر کار میایو, تو! دو ساعت از خوردن آخرین شیرت گذشته و یعنی گرسنه ی گرسنه .میای بغل منو از هیجان جیغ می زنی و می خوای منو بخوری بعد مثل قحطی  زده ها حمله می کنی به مسی !!!!!!!!!!ویه ربع بدون نفس کشیدن می خوری.

بعد نگاه من می کنیو یه نفسی تازه و دوباره حمله و من همش تکرار می کنم مامانی یواش مگه تا حالا شیر نخوردی.

قشنگ ترین لحظه دنیا ,تویی وقتی می شینی جلوی تلویزیون و با یه لبخند به قول سارا( ملو ) یعنی یه نیمچه لبخند !زل می زنیو صدات ساعت ها در نمیاد.ضمنا اون مچای توپلت بدون وقفه تکون می دیو وقتی هیجان زده تر میشیو صدای موزیک بالا می ره پاهاتم با مچات تکون می دی.

اون مچای کوچولوت که دو تا خط خوشگلم داره معرکه است عشق من !وقتی که انگشتای منو محکم می چسبه.

چی می بینی تو آسمون که سرت اونقدر بالا می کنی که گردنت جون می ده برای یه ماچ محکم و چی اونقدر خوشحالت می کنه که دستو پاتو بی وقفه تکون می دیو به قول مادر جون شنا می کنی.

عشق صبور من !بزگترین شانس دنیا! آخه کدوم نوزادی ساعت ها با خودش تو تختش بازی می کنه و صداش در نمیاد بجز وقتی که آقون آقون می کنه و جدیدا هم که جیغ می زنه ولی از روی شادی.

مردم بسکه دندونام روی هم فشار دادم از روی عشق به تو !لذت بخش ترین تجربه سخت دنیا !


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ http://kashiefiroze.blogsky.com

بله این تجربه سخت تجربه مامان شدنه تجربه سخت اما لذت بخش :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد