شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

چشمای بسته تو را با بوسه بازش می کنم

 

امروز یه آهنگ مهسا ناوی رو که برای دخترش خونده توی ماشین گذاشتم به بابایی گفتم که انگار این آهنگ برای باران ! توی آهنگ یه عالمه چیزای خوب می گفت مثل اینکه چشمای بسته تو را با بوسه بازش می کنم و... خودم بغل می گیرمت ,پر می شم از عطر تنت.......                       

  خودم گریم گرفت از کارهایی که آرزو دارم برای تو بکنم از آرامشی که آرزو دارم توی این بلبشو دنیا برات فراهم کنم از خنده هایی که دوست دارم روی لبات بنشونم و از گریه هایی که می خوام ازت دورشون کنم !راستش اونقدر دوست دارم که بیشتر نگران خودم هستم که نکنه نتونم برات بهترین باشم سنبل مهربونیو زیباییو درک که همیشه می شه بهترین  راهها رو ازش شنید ،خلاصه آروم آروم اشکام پاک می کردم که دیدم بابایی هم داره اشک هاشو پاک می کنه !بهش گفتم خوشبحال باران که بابایی مثل تو داره ،یه بابای رویایی! که سخت نمی گیره وبهترین ها رو به دخترش یاد می ده!

 در اوج صبر و شکیبایی خارج از هر گونه تعصب !

خندید و گفت که دقیقا داشته به این فکر می کرده که چطوری بهترین جای دنیا رو برای دخترش فراهم کنه.

باران زیبای من ! داره یه سال می شه که با هم هستیم و من !افتخار آشنایی با تو موجود کوچولوی دوست داشتنی را پیدا کردم . یه سال که با هم زندگی می کنیم با هم خندیدیم با هم ترسیدیم با همه گریه کردیم  من غصه خوردم دوست ندارم بگم کی و دوست ندارم به یادشون بیارم .

 و بهر حال غصه میاد ،امیدوارم اونقدر قوی باشم که من نیارمش و معناش را به تو یاد ندم .

داری کم کم مستقل می شی و اون دستای کپلت می گیری به لبه میزو بلند می شی ،گاهی هم برای چند ثانیه ولشون می کنی !دیگه توی بغل آروم نمی گیریو همش می خوای بری !وقتی زیز بغلت می گیرم که راه ببرمت خودت تعیین مسیر می کنی می ری به جاهای جذاب خونه یعنی سطل زباله ،راه آب آشپزخونه ،جا کفشی و یکمی معقولتر قبلیا یعنی لپ تاب .


البته جیغ هم می زنی! وقتی که سوئیچ ماشینو می خوای تو دهنت کنی و مامانی ازت می گیرتش .یه جیغ بلند می زنی به همراه گریه بی اشک که فقط دو ثانیه طول می کشه !

من عاشقتم دختر خنگ وخر کچل ! عاشق اون دهنی که سه متر بازش می کنی و دنبال می می میگردی !عاشق اون کمری ام که وقتی هیجان زده می شی  مثل یه رقاص حرفه ای می چرخونیش !عاشق اون دستایی ام که از دو ماهگی رقصوندیشون و هنوز هم وقت خوشحالیو هیجان می رقصونیشون.

عشق من !فقط یه هفته مونده تا یک ساله بشی !

مامان مریم یکسالگی بارانت مبارک. 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علیـــــــــــــــــــــ جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ http://2fblog.r98.ir/

سلام دوست عزیز آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی راستی نـــظــــــــــــــــــــــــــر یادت نره ...

Maryam شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ http://kashiefiroze.blogsky.com

mobarake yek salegie gole kocholot ishalla khosh bashin hamishe va salem

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد