شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

به قول خاله ساقی آدم می خواد قورتت بده !

هر روز صبح که میام سر کار یه حسرت بزرگ می مونه روی دلم !حسرت هفت ساعت که تو رو نمی بینم و تو توی این هفت ساعت چه کارا که نمی کنی !اول نونو پنیرت می خوری و نونو می کنی تو دهنت و پنیراش میک می زنی و از مزه شورش لذت می بری !بعد در اولین فرصت که سیر می شی لقمه ای که بهت می دن از بالای صندلی شوت می کنی پایینو و هرهر می خندی و اون دو تا دندون خوشگل فاصله دارت نشون می دی.بعد هجوم میاری به سمت چایی واونو عاشقانه می خوری اونقدر که حتی حاضری تلخ و بدون هر گونه شیرینی بخوریش.

بعدش می چرخی تو خونه که مرکز فرماندهیت ،گاهی با لگوها بازی می کنی بعد که خسته میشی کافیه یکی بهت بگه بیا این اسباب بازیا رو جمع کنیمو ژستشو بگیره اونوقت باران خانم دوباره به لگو ها علاقه مند می شه و همه اوناییو که تو جمع کردی می ریزه بیرون !

اینا لحظات اول صبحت که من از دستشون می دم و گاهی که با خودم می گم کی می شه من با باران حرف بزنم و براش تعریف کنم که چکارا کردم بعد به خودم نهیب می زنم دیدی چه زود کفشاش براش کوچیک شد مواظب باش وقتی انتظار بزرگ شدنش می کشی روزای خوب الانش از دست ندی !

مثل اون موقع ها که تو به بزور خودت روی زمین می کشیدی و من آرزو داشتم چهار دستوپا بری!حالا دلم واسه اون تلاش و کوششت برای سینه خیز رفتن تنگ شده.

وحالا که دستتو میدی به منو تاتی تاتی می کنی و اصرار داری که فقط یه دستت بدی و نه دو دستت ،باید بدونم که فردا خودت بدون کمک من می دویو و حتی یه لحظه هم نمی خوای که دست منو بگیری.

و من مادر باران سخاوت پور چقدر خوش شانسم که دختری دارم لووووووووووووس.

وقتی می رسم خونه حداقل پنج دقیقه خودت به من می چسبونی و حتی حاضر نیستی برای اینکه من ببینمت سرت از شونم بلند کنی.

گاهی هم وقتی رو مبل نشستم خودت به من می رسونیو سرت رو ی پام می زاری و آماده می شی تا من اون لپای گندت ببوسم و آخ که چقدر لذت داره بوسیدن تو !

به قول خاله ساقی آدم می خواد قورتت بده !

خوشگل کچل من ،من عاشقتم و نزدیکای اومدنم به خونه که می شه مثل کسی که به دیدن دوست پسرش می ره هیجان زده می شم و منظر دیدن و بغل کردن توام و الان همون لحظه است.                    ساعت 2:45 ظهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ http://kashiefiroze.blogsky.com

خدا حفظش کنه این دخترتو

عاشقتم مریم جونم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد