شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

هفت ساله شدیم.

امروز هفت سال میشه که من با افشینم و این یه حقیقت بزرگ که که این هفت سال بهترین سالهای زندگی من بوده با همه خوبیا و بدیها ،شادیها و غم ها ،مسافرت ها و

 بی پولی ها و در یک کلام  بالا و پایین ها ،ما خوشبخت بودیم این واقعیتی که همه در مورد ما می دونند و در درون خودمون هم بهش اعتقاد داریم .

یه جورایی من زندگیمو بدون افشین دیگه به خاطر ندارم و نمی تونم بهش فکرکنم

ما با هم از روزای زیادی گذشتیم از روزای خوش و مهمونیو و خنده و شادی تا روزهای غم وغصه و ترس..

ما با هم امیدهای واهی سال هشتاد هشت را تجربه کردیم.

ما باهم در غم از دست دادن دوست گریستیم.

ما دست در دست هم در شبهای ونیز عاشقی کردیم.

با هم فکر کردیم ،با هم برنامه ریزی کردیم ،با هم تصمیم گرفتیم و بعد پشیمان شدیم .

با هم به دنبال خانه گشتیم و دست خالی ماندیم و بعد ناچار تغیر دکوراسیون دادیم.

با هم خبر آمدن باران را جشن گرفتیم وبرای او خندیدم و گریستیم .

اینها را گفتم که بگویم برگ برنده ما با هم بودنمان بوده  چه در تصمیم گیریها و چه در غم ها و شادیها.

 

با آمدن باران رنگ و بوی زندگی ما هم عوض شده و زندگی سخت تر ولی شیرین تر شده و افشین هم از این یکی امتحان زندگیش هم سربلند بیرون اومده چراکه اون بهترین ومهربون ترین بابای دنیاست.

و من امروز بعد از هفت سال زندگی مشترک اونقدر تجربه دارم که بخوام دخترم  نصیحت کنم .

اینکه بهت بگم عزیزم زندگی کردن در کنار بهترین آدم دنیا نه تنها آسون نیست بلکه سخت هم هست :

تو همسرت انتخاب می کنی با خوبیا و بدیاش تو مسئول کارهای اون نیستی و از طرف دیگه نمی تونی بهش دیکته کنی که آنچه رو درذهن تو می گذره اجرا کنه.

وقتی از خونسرد بدون همسرت شادی .باید بودنی که این خونسردی در همه مسائل و تو انتخابش نمی کنی پس باید تو هم خونسرد بودن را تمرین کنی .

وقتی همسرت به افکارو ایده های تو احترام میگذاره تازه سختی ای تو شروع شده چراکه باید یاد بگیری تفکرات یه  آدم دیگرو که با تو متفات هم هست بپذیری.

دیوانه کننده ترین اتفاقات دنیا  یک ساعت بعد کمرنگ شدن و تو می تونی ببخشیشون بدون اینکه زمین و زمان را بهم ریخته باشی.

خوبیای که توهمسفر زندگیت هست برای بقیه هم هست و این عواقبی رو برای زندگیت داره که باید از کنارشون بگذری .

عزیزم هفتمین سالگرد ازدواج مامان و بابات مبارک.

نظرات 1 + ارسال نظر
maryam یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ

maryame azizam doste khobam bazam mobarak bashe in 7 sal midoni ke harfato ke minevisi mikhonam va neveshthehato dost daram kolli darse zendegi toshe maryam jan asheghetamm mibosamet roye maheto heif ke az doste khobi chon to doram

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد