شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

به جمع مامانا خوش اومدی دوستم.

مریم عزیز و قشنگم که دلم برات یه ذره شده خودت می دونی که چقدر دوست دارم چقدر بهت افتخار می کنم ،چقدر از شرایط زنگیت راضی هستم و چقدر ازدواجت تائید می کنم.


چقدر خوشحالم که شوهری داری که اینقدر به افشین شبیه ، اینو می گم چون معتقدم افشین در مجموع خوبیها بدیها بهترین همسر دنیاست.موزیک Hard rack خیلی موزیک محبوبی نیست که این دوتا که اتفاقا هم آدمای خونسردی هستن عاشقشن.

خوشحالم که با خوشحالید و زندگی مشترک رو می شناسید یعنی از شباهت هاتون لذت می برید و تفاوت هاتون رو می پذیرید .


و حالا مهمترین مشترک زندگیتون داره اتفاق می افته و شما از این به بعد یه زندگی متفاوت ،که  نمیگم بهتر ولی با اطمینان می گم که سخت تر و هدفمند تررو تجربه می کنید.

من یه روزایی که خیلی هم دورنیست همه اینا رو تجربه کردم که قطعا به تجربه های تو خیلی نزدیک 


از روزایی که اون بود و من نمی دونستم و می خواستمش ،گرفته تا روزی که اعلام وجود کرد،از شش هفتگی و زغال لخته بودنش ،تا هشت هفتگیو صدای قلب،از آزمایش NTوتعیین جنسیت تا روزی که او صدای جارو برقی و من را می شنید،

از باران بودنش تا عکس حاملگی ،از شکم گرد و قلمبه و افتخار به اون تا لگدهایی که با خوردن پسته محکمتر می شد.

عزیز دلم روزای قشنگی منتظرت که تو قهرمان اولش هستی و مریمی که من می شناسم و عاشقشم و از خوردن تخم مرغ پخته و اسفناج غرق لذت می شه قرار بهترین روزای عمرش تجربه کنه.

به جمع مامانا خوش اومدی دوستم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

بسیار زیبا

مریم سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

مرسی مریممی از نوشته قشنگت و از همه آرزوهای زیبات.بهت افتخار میکنم و خوشحالم که تو رو دارم. ایشالا که نی نی منم به سلامتی به دنیا بیاد .بازم ممنون دوستی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد