شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

افشین و جهان بینی منحصر به فردش!

وقتی میسی رفت با خودم گفتم که اون توی این چهل سال به اندازه یه آدم هشتاد ساله خوشی کرده بود و حسرت به دل نداشت اما خودم نتونستم قانع کنم که چند تا فحش آبدار به کسی که این دنیارو اداره می کنه ندم. 

و بعد ساناز ،از اونجایی که خیلی فیلسوف شده بودم گفتم که در چرخه این دنیای لعنتی فقط سی سال جا برای اون بود که اون هم خوب زندگی کرده و همه واقعا در داغش موندن.

هر دفعه که متنای افسانه رو در سالگرد تولد وومرگ ارشان می دیدم گریه می کردم و آفرین می گفتم به افسانه که هنوز زندست و یا اون چشمای مظلومی که گاهی عکساشو می بینم که انگار به من زل زده و بیگناه و بی خبر از نقصی که داره، با ما و کنار ما داره زندگی می کنه همیشه قلبمو فشار میده.

  ولی دیروز که از یک دختر دو ساله نیمه شنیدم که داره شیمی درمانی می شه!دیگه نتونستم خودم کنترل کنم وتا شبم خراب شد .

به باران که اصلا نمی تونستم نگاه کنم.

راستش من خیلی وقته که به خدا و عدالت و نظمی که دنیا رو اداره میکنه شک کردم .یافته های دین که منو منزجر می کنه از خودم و همه دنیا .فکر کن که به خاطر امتحان یه پدر و مادری و یا بخاطر جواب ظلمی که به فلانی کردن یه بچه معلول !!!باشه و یا سرطان داشته با شه .به قول میسی Un believable  که یکی تقاص یکی دیگرو پس بده مرده شور این عدالت ببرن.

و بعد می رسیم به آدم های مدرن مذهبی که می گن یه نظمی تو دنیا هست که باید به صورت یه چرخه نظم بهش نگاه کرد، اینکه تو به مشکلات می رسی تا قوی تر بشی و یه جای دیگه دنیا برات جبران می شه و برایند زندگی تو و اطرافیانت با خواست خدا !!! و اراده تو !!! شکل می گیره و در نهایت نظم داره .

که این هم از نظر من ........... است و وجود یه کودک بی گناهی که درد می کشه و یا در دو سالگی بهش تجاور می شه رو این مزخرفات نمی تونه توجیح کنه. این عین بی نظمیه.

اصلا اگه آدم بخواد اینطوری تجزیه و تحلیل کنه دو روزه خل می شه پس باید از روش همیشگی افشین سخاوت پور یعنی با عرض معذرت "دایورت " استفاده کنه .

این روش که باید به نامش ثبت بشه چون استاد مسلمه اونه از این قرار:

وقتی ناراحتی به جای اینکه به آهنگهای لایت و خاطره انگیز گوش بدی به یک هارد راک خفن گوش میدی با صدای بلند که نه بفهمی آهنگه چیه و نه غم و غصت دوبله کنی.

وقتی یه نفر از غم و غصه اش می گه حتی اگه زنت بود یا در جا فرار می کنیو صحبت و عوض می کنی و یا اگه خفت شده بودی با چهار تا جمله کلی نظرت می گیو بعد هم هرگز از اون نمی پرسی حل شد ؟؟!!!

وقتی داستانها ی اجتماعی وحشتناک مثل تجاوز و دزریو و... می شنوی ،اصلا گوش نمی دیو و یا اگه ناچارا شنیدی دنبال

نمی کنی.(بعضیا یعنی همسر این آقا یه هفته تمام کارش شده بود دنبال کردن داستان سه دختر آمریکایی که ده سال توسط یه مرد زندانی شده بودند )

وقتی یکی یه مشکل بزرگ داره که که تو نمی تونی حلش کنی به جای اینکه مثل من از صبح تا شب بهش فکر کنیو نصیحتای بدرد نخور بکنی. ولش کن !!!!!!!!!!!!و نبینش !!!!!!!!

وقتی پولت کمه !خوب کمه که کمه !تو اون چیزایو که دوست داری می خریو به زنتم می گی بخر.

افشین درگیریای فلسفی که من بهش رسیدم و توش موندم ،رو خیلی وقته که کنار گذاشته و بهش فکر نمی کنه.

اینه که تو چهل سلگی نه تنها دلش بلکه ظاهرشم جوون مونده و تو مهمونیا تا 2 صبح با اونایی که نصف سنشو دارن می رقصه.

.

  

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

البته اون دیونه آمریکایی اون سه زن بی گناه رو 10 سال زندانی کرده بود مریم خانم گل

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد