شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

و 24 فروردینی دیگر

 همیشه چند روز قبل از سالگرد ازدواجمون حال و هوای من عوض می شه و پر می شم از بهترین احساس ها و دوست دارم که بریزمشون روی کاغذ و برای همه از بهترین اتفاق زندگیم بگم ولی امروز صبح که این emailo از افشین گرفتم تصمیم گرفتم برای احترام به افشین که اینقدر صمیمانه از منو عشقمون گفته سکوت کنم:

 

 

سلام عشقم:
دیروز که داشتم می دویدم هرچی فکر کردم یادم نیومد که قبل از ازدواجمون من چه خاطراتی دارم .یادم نیومد که چه ادمهائی تو زندگیم بودند. هیچکس و هیچ چیز غیر از مریم عزیز خودم نمیدونم که این چه حسییه و یا چه اتفاقی برام افتاده که اون خاطرات پاک شدند و فقط یه عشق تو زندگیم یادم می آد که اونهم تو هستی عزیزم.
اینها رو نوشتم چون دلم خواست. نه اجبار بود ونه دروغ. به اندازه جهان هستی دوست دارم و امیدوارم همیشه همینطور شاد باشیم.
من، تو و باران خانم.
شعر زیر تقدیم به تو برای هشتمین سالگرد ازدواجمون:


Nothing looks quiet the same
I see people and places in a new light again
There's a grace ascendant to a broken sky
Now I know, there's a reason why
I feel so alive

Cause tonight,there's a new love in town
Waking emotion, I thought I'd never find
Yes tonight how you turned it around
I wanna tell the whole world
There's a new love in town

It's been a strange kind of low
Always held my head up high
Little did I know
That my rose-tinted reality
Would soon fall apart
Just by holding you gently
There's a hope in my heart
I'm out of the dark

So tonight there's a new love in town
Waking emotion, I thought I'd never find
Yes tonight, how you turn it around
I want to tell the whole world
There's a new love in town

And everyone I met has made me what I am today
And every choice I made has led me here today
And every time I see your face
I find my way

Yes tonight there's a new love in town
It's waking emotions thought lord I never thought I'd find
Yes tonight how you turned it around
I wanna tell the whole world
There's a new love in town
There's a new love in town


I LUV U

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد