شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

به قول افشین Rock on

افشین امشب از استانبول برمی گرده ؛یه سفر رویایی سه روزه بهمراه کنسرت متالیکا !که من علی رغم بی پولی و انتقاد های مخفیانه دیگران ترتیبشو دادم . 

اونقدر بهش خوش گذشته و این سفر براش هیجان انگیز بوده که مطمئنم چند سال به عمرش اضافه شده .

اصلا آدما برای همین زندگی می کنن که به قول شاهرخ : 

فکر راحت ،نفسی خوش دل من می طلبد.  

و من می خواستم که حالا که یه سالیو تو سختی گذروندیم وتازه داریم نرمال می شیم و هنوز اونقدر پول نداریم که یه سفر سه تایی بریم، افشین تنها بره اگه ما شرایط اینکه سه تایی خوش بگذرونیم نداریم من تشخیص می دم و تصمیم می گیرم که حداقل یکنفرمون جایزه می گیره تا بعدا و دوباره  با هم. 

این بود که فکر کردم حالا که اون برگشته و دوباره زندگی مثل قبلنا جریان پیدا کرده ،حالا که با حضور دوبارش زندگیمون روشن شده ،حالا که بازم سه تایی کنار هم برای روزامون برنامه ریزی می کنیم ،شبا سالاد ومیوه خوردنمون طول می دیم تابیشتر کنار هم باشیم ،با هم مهمونی و خرید و پمپ بنزین می ریم و هزار تا با هم دیگه که یه چند ماهی نداشتیمشون ، باید جایزه اون روزایی که تو عسلویه و تنها با صدای گرفته به من می گفت که دل تنگه ،بگیره !   

اونم با کما ل میل پذیرفت و همه لحظه هایی که 40 سال انتظارش کشیده بود تجربه کرد ،از رفتن به باری که توش dead metal می خوندن ،تا از ساعت 11 صبح تا 9 شب متنظر شروع کنسرت متالیکا موندن و به قول خودش Rock on

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد