شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

زنده باد داشتن تو و خوشبحال ما و از مهمتر باران که تو روداریم.

امسال از روزهای اول مهر  هوا شد یه پاییزی زیبا و  همون باد خوشگله که همیشه اول پاییز میاد و مختص اول دوم مهر شروع به وزیدن کرد ,همون باد که می پیچه وسط درختا و یه صدای مخصوص

می ده که همیشه موزیک متن رویاهایی که من می بافمشون تا آرامش پیدا کنم .

مهر برای من یه ماه وابسته ست وابسته به حال و روزم مثل دریا اگه حالم خوب باشه بهترین روزای زندگیمو تجربه می کنم و اگه بد اونقدر دلم می گیره که می خوام .... مثل امروز که حالم خوبه آخه فردا روزی که جیر جیر بدنیا اومده این مهمترین اتفاق مهر ماهه و 21 هم مهمترین روز پاییز ه !

جیر جیرم اولین لقب ساراست .

اینکه سارا برای من چقدر مهم رو هرکی منو میشناسه می دونه !ساناز بخشی شش سالگی من! از اون روزا که با من مامان بازی می کرده تا روزای 18 سالگیم که به نظرم کوچیک میومد و من آدم حسابش نمی کردم و تا حالا که وکیل و مهمترین کسیه که من باهاش مشورت می کنم.تو زندگیم بوده و مهم بوده .تو زندگی باران و افشین هم بوده,و عزیز وموثر بوده .

حالا امروز تولد اون باعث شده یا من خودم .... شده بودم که از صبح تو راه در حال رقص وپایکوبی بودم ,البته خیلی سخته که تو ماشیت تو ترافیک کیپ تا کیپ بخوای با آهنگ sexy lady و مجنون تو هستم تو با منیو من از عشق تو مستم برقصی !

تبحرو استادی می خواد که من دارم باید نشمین گاه محترم و ریز و سریع قر بدی و اون حرکاتیو که می خوای با دستات انجام بدی تو مغزت مرور کنی و یه ذرش بریزی تو چشمات و در یکلام با میمیک صورتت بر قصی.

خیلی آسون نیست چون اگه آهنگ ای جونم باشه با ید به یاد باران  باهاش با صدای بلند بگی

 ای جووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننم. و یا با هماهنگ سامی بیگی باید اولش بگی کیک ......کیک...... کیک تا ریتمو  از دست ندی مثل باران.

همه رو امروز به تنهایی اجرا کردم و قصد دارم ساعت 2 که سار ا از اهواز میاد مثل یه دیجی خوب براش تو ماشین آهنگ درخواستی اجرا کنمو به اون یاد بدم که چطوری تو ترافیک برقصه طوری که فقط بعضی از راننده های کناری با تعجب نگاش کنن نه همشون !

خلاصه که تلبد تلبد تلبدت مبارک بیا شیماپالو فوت کن تا  سارا خانم زیبا ,سارا خانم عشق.ساراخانم مهم صد سال زنده باشه.

یعنی کسی تو دنیا هست که تورو عاشقانه دوست نداشته باشه که اگه هست بیمارو بدبخت .

چراکه زنده باد داشتن تو و خوشبحال ما و از مهمتر باران که تو روداریم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نادم یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

فرویدن مشیری : زندگی ، گرمی دل های به هم پیوسته است / تا در آن دوست نباشد ، همه دل ها خسته است !

افشین یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ب.ظ

واقعاً اینهائی رو که گفتی درسته. یه دختر خوب و مهربون که بزرگی روحش انتها نداره. همیشه با خودت می گی ادمهای بزرگوار چه شکلی هستند.
همگی یه وجه اشتراک دارند صورت دوستداشتنی و سیرت بغایت بزرگ و با شکوه.
این سارا خانم ماهم جز همین دسته ادمهاست. فقط اگر یه کم بیشتر بخودش و پسرک چشم آبی دست داشتنی(سیاوش خان) فکر کنه و بیخود غم دیگران رونخوره و دائم بفکر شاد کردن بی مورد دیگران نباشه.
سارا ی غزیزم، تولدت خیلی مبارک - دوستت داریم یه دنیا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد