شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

مو ینگولی و جملا ت منفی !

نمی دونم چرا این چند وقته اینقدر بیشتر از قبل هوس بودن با مو بینگولیو می کنم .دلم بیشتر براش تنگ می شه و حرکاتش تو ذهنم تکرار می کنم بعد پناه میارم به فیلمای توی گوشیم و می بینمش و می خندم.

آخه خنده نداره این دختر؟ وقتی خاله فرح مجبور می کنه که باش پازل درست کنه !بعد من برای نجات آجی فرح می گم مامانی خاله می خواد نماز بخونه باران جواب می ده :میم نماز بخونه بعد فکر می کنه که زیاد به مریم این کارا نمیاد می گه مادر جون نماز بخونه .

مو بینگولی فکر می کنه یکی باید اون فعل انجام بده خاله فرح نشد ,میم و اون نشد مادر جون !!!

کلا فعلا با یک ن منفی عدمشون صرف می شه و یا کلا عمل زیر سوال می ره :

باران شیر می خوری .

جواب :باران شیر نخوره !

باران بزن gem junuer !

جواب :بزن gem jenuer نداریم .

باران :ماد جون سی دی بزار .

مادر حون :عزیزم سی دی خرابه .

باران: نه ,سلیمان خرابه !!!!!

باران :اپشین اپشیییییییییییییین بیا .

افشین من کار دارم .

باران : میم کار داره .

افشین :می خوام برم دستشویی .

باران :میم بره دستشویی.

ویا بریم بخوابیم .

باران: بریم نخوابیم .

من :باران بیا شیرت بخور .

باران :باران بیا شیرت نخور .

من :باران بره با افشین بخوابه .

باران :باران بره با اپشین نخوابه .

خلاصه اینه حال و روز حرف زدن مو بینگولی .

من عاشقشم !و بهترین لذت زندگیم اینه که به خودم بجسبونمش اونم سفت سفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد