شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

دخترقشنگ دوست داشتنی مهربون خوش اخلاق با شخصیت خندان من !

دخترقشنگ دوست داشتنی مهربون خوش اخلاق با شخصیت خندان من !  داری تند تند بزرگ می شی ومن بهت نمی رسم بر عکس اون روزای تلخ, از وقتی اون کمربند مسخره رو دور انداختیم روزا خیلی زود می گذرن .

نوشین جون می گه بنویسم تو کی و اولین بار چیکارا کردی تا یادم نره !

توی این چهار ماه و بیست و سه روز تو خیلی کارا کردی وهمین دیروز برای اولین بار اون مچای دستت که خیلی هم تپل شده می چرخوندی و بعبارت دیگه می رقصیدی !!!!!!!!!!!!

حالا با خواهش و تمنای من می شینی البته با یه عالمه کوسن اطرافت واگه ولت کنیم میوفتی آخه حالا یه دو ماهی وقت داری تا نشستن .

حالا با دیدن  CD baby Aniston  موقعی که بچه ها می خندن تو هم می خندی !ودوباره با دقت زل می زنی به تلویزیون .

تو از اولش دختر خوبی بودی و از شب تا صبح می خوابیدی حالا هم وقتی مامانی کار داره می خوابی تو تختت و زل می زنی به عروسکای آویزون بالاش ,گاهی اون انگشت خوشگلت و می کنی تو دهنت و مک می زنی و می خوابی. از همین حالا مستقلی و بدون من می خوابی تا بعدها که بقیه کاراتم بدون من انجام بدی.

عشق صبور من نگاه مشتاقت وقتی به من زل می زنی با همه فرق داره ,درسته که به همه و همیشه می خندی ولی خنده های من اختصاصیه , من اینو می دونم آخه من قراره بهترین مامان دنیا باشم وتو هم بهترین بهترین ها .

تو اوج سرفه هات وقتی برای دومین بار تو زندگیت سرما خوردی بازم می خندیدی تا به همه دنیا نشون بدی چقدر خوش اخلاقی عشق مهربون من .

مامانت یه دغدغه بزرگ داره اونم اینه که این موجود قشنگ دوست داشتنی مهربون خوش اخلاق با شخصیت خندان همیشه اینجوری بمونه و عاشق دنیا و زندگی باشه .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد