شهریور بارانی من
شهریور بارانی من

شهریور بارانی من

من به باران سخاوت پور مودب کم حرف !!!!مهربون خوشگل قد بلند لاغر موفرفری افتخار می کنم .

همین حالا دلم برای صدای کولر گازیهای اهواز که آهنگ یکنواخت تابستونای طولانی اهواز بود تنگ شد ،اینکه آدم یکدفعه هوای چیزایی تو گذشته بکنه که اون روزا کم اهمیت بودن خوب ؟بد ؟نمی دونم ولی یه حسی به من می ده که هوای اون با اهمیت هایی رو داشته باشه که تند وبدون توقف از کنارمون می گذرن و نمی تونیم حتی سرعتشون کم کنیم .   

 

مثل بزرگ شدن یه دختر کچل ،همون که تو تولد یک سالگیش هیچی مو نداشت و تو دوسالگی یکم کرک فرفری و امروز در آستانه سه سالگی یه عالمه موی فرفری زیبا و بلوند داره با یک قد و بالای بلند و کشیده ،با چشمایی خوش حالتی که بعلاوه شیطنت و لبخند محو چشای افشین ،با آدم حرف می زنه .اینا در کنار یه بینی کشیده و زیبا و لبای خوش حالتش میشه باران سخاوت پور . 

همون که منو دوباره عاشق کرد ،همون که ساعت ها می تونم تو خواب نگاش کنم و دلم غتج بره برای اون آرامش زاتیش که از بچگی و حتی قبل تر از تولدش همراهش بوده و به من هم منتقل کرده .همون آرامشیو می گم که توی سخت ترین روزای کاریم که به استعفا فکر می کردم به من رو اورد و باعث شد آشوب درونم آروم بشه و 

 من در استانه بقیه زیبای زندگیم قرار بگیرم.   

 

همون آرامشی که در تمام دوران بارداریم همراهم بود و باعث شده و قتی دیگران از حاملگیشون و سختیاش بگن من زل بزنم بهشون وبهترین روزای زندگیم بیاد بیارم و یا وقتی از شب نخوابیو ودل درد بچه ها می گن من سعی کنم تا اون معدود روزاییو که باران شبا نخوابیده و یا گریه کرده بیاد بیارم.   

 

بعدشم که من موندم اون لپای چاق که تازه نبرد صبورانه اش را با بریست تمام کرده بود و هروقت خواستم شیر خورد هر وقت خواستم خوابید مثل یه دختر خانم بزرگ با اون چشمای هشیارو اخلاق خوش همراه همیشگی این سه سال بوده . 

دختر کوچولوی مو فرفری من بیشتر وقتا با خودش بازی می کنه ،با اینکه بیشتر وقتش با مامان بزرگاش می گذرونه ولی بازم عشق اولش من و باباشیم.  

 

مثل case  های روانشناسی  می مونه تو اسباب بازی فروشی هیچی نمی خواد ،تو شهر کتاب به یه کتاب و یه عکس برگردون راضی می شه ،وقتی می گم CD بسه ،می ره سمت مداد رنگیاش ،وقتی از پارک بیرون میایم یه کمی گریه و زود زود ساکت. 

 

شما ل میریم ،خرید می ریم ،رستوران و مهمونی واون همراه آروم و مهربون و صبور ماست. 

اینه که من به باران سخاوت پور مودب کم حرف !!!!مهربون خوشگل قد بلند لاغر موفرفری افتخار می کنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد